Indhold

Forsiden
Forumet
O-snak
Software
Træningsdagbog

Om Orientering.dk
Kontakt os
O-snakmenu

Velkommen til O-snak !

På denne side skrives der om alt muligt, altså ikke kun orientering.
Er dit indlæg af mere saglig karakter opfordres du til at skrive dit indlæg på Forumet.

Skriv et indlæg

Søg i O-snak:



Mener du, at der er et indlæg som burde fjernes? Send en mail til
- skriv hvilket indlæg det drejer sig om (dato og tid for indlægget) samt en grund til hvorfor du mener at indlægget skal fjernes.




Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
O-snakken
 

 Skriv et indlæg


 Felter mærket med * skal angives.

Emne: * 
Besked: * 

  vis indlæg formatteret   |  (brug [] i stedet for <> til at formattere med HTML)

Du svarer på:
Som arrangør er der vel ikke noget der er mere ærgeligt end at skulle afvise deltagere til et arrangement, det gælder også os i FIF Hillerød Orientering.

Vi arrangerer et DM på vegne af DOF og det er faktisk kommet i kalenderen med ganske kort varsel, da den oprindelige arrangør ikke mente at man kunne gennemføre stævnet.

Alle arrangører er jo underlagt de samme regler og bestemmelser, her er det der vejer tungest de regler omkring forsamlinger som bliver håndhævet af politiet.

Det har ikke været muligt for os at få en lokal politimæssig godkendelse af stævneafviklingen, forholdsregler og antal deltagere. Derfor har vi indrettet afviklingen af DM Sprint efter de retningslinjer der er udsendt fra Stævne- og Reglementsudvalget samt den vejledning der kan findes på https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/forlaengelse-af-tiltag-mod-covid-19-i-danmark (se 1. FORBUD MOD ARRANGEMENTER OG FORSAMLINGER MED FLERE END 100 PERSONER).

Der kan helt sikkert anlægges mange tolkninger om hvorledes man kan komme over et samlet deltagerantal på den ultimative grænse på 500, men det ønsker vi ikke at spekulerer i. Samtidig er vi meget opmærksom på at vi er mere eksponeret når vi befinder os midt inde i byen end hvis det havde været langt ude i skoven.

Vi har valgt ikke at opretholde ventelister, i stedet har vi opfordret berørte deltagere til at undersøge mulighederne for bytning af tilmeldinger indenfor egen klub - disse bytninger og eventuelle klasse ændringer skal være sket senest den 21/8 (fristen for ordinær tilmelding).

Med venlig hilsen

FIF Hillerød Orientering

Dit navn/alias: * 
Din e-mailadresse:  

Bemærk venligst, at alle indlæg logges, hvilket vil sige at webmaster ved hvem du er, selvom du vælger at optræde anonymt.

For at beskytte mod misbrug af denne side til f.eks SPAM er det nødvendigt at indtaste følgende kodeord præcist nedenfor: kosoroipal

Brug o-snakken med omtanke! Du opfordres selvfølgelig til at stå ved din mening ved at bruge dit rigtige navn når du skriver indlæg, men det er også tilladt at ytre sig uden at andre ved hvem man er. Her gælder de nomale regler for pli, for eksempel ingen ubegrundede personangreb. Indlæg skrevet i reklameøjemed toleres heller ikke. Læs i øvrigt vore Policy.