Indhold

Forsiden
Forumet
O-snak
Software
Træningsdagbog

Om Orientering.dk
Kontakt os
O-snakmenu

Velkommen til O-snak !

På denne side skrives der om alt muligt, altså ikke kun orientering.
Er dit indlæg af mere saglig karakter opfordres du til at skrive dit indlæg på Forumet.

Skriv et indlæg

Søg i O-snak:



Mener du, at der er et indlæg som burde fjernes? Send en mail til
- skriv hvilket indlæg det drejer sig om (dato og tid for indlægget) samt en grund til hvorfor du mener at indlægget skal fjernes.




Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
O-snakken
 

 Skriv et indlæg


 Felter mærket med * skal angives.

Emne: * 
Besked: * 

  vis indlæg formatteret   |  (brug [] i stedet for <> til at formattere med HTML)

Du svarer på:
Natcup 2. AFD. var et løb med 75 deltagere, startlisten var opdelt i grupper på 8 med indlagt tid mellem hver af disse grupper - hvilket gav et samlet startfelt på ca. 1½ time.

Instruktionen indeholdt klare beskrivelse af hvor deltagerne må befinde sig på hvilke tidspunkter (se pkt. 'oversigt') og hvorledes deltagerens adfærd skal være ifb. med start (se pkt. 'start') i http://www.fif-orientering.dk/fif/loeb/natcup2020/FIF%20Instruktion%2020201111.pdf

Disse tiltag er hvad vi som arrangør havde gjort for at undgå forsamling på max. 10 løbere, og det havde været overholdt - der er INGEN chance for at 10 løbere møder hinanden ved start, mål eller en post - medmindre deltagerne altså vælger IKKE at læse instruktionen eller følge anvisningerne i denne.

Efter min mening er det denne sidste usikkerhed, deltagernes adfærd, der gør at vi som arrangør ikke 100% kan garantere at der ikke er 10+ der står samlet ved parkering inden start eller efter målgang.

Udfordringen er at hvis vi skal have mandskab til at håndhæve intentionen i instruktionen, vil vi være med til at fylde op ift. antallet på 10.

Planlagt bemanding ved Natcup 2. AFD var således:

1 person til parkering af biler således at disse parkeres med god indbyrdes afstand (burde vel ikke være nødvendig hvis alle forstod vigtigheden af dette)

1 person ved start til at sikre at løbere starter på korrekt tidspunkt (burde vel ikke være nødvendigt, da der jo står et ur der viser løbstiden og deltagerne kan finde deres starttid på hjemmesiden inden)

1 person ved aflæsning (den del er nok svær at undvære) men det var planlagt til selvbetjening fra bagagerummet på en bil hvor jeg så ville sidde på førersædet for at sikre god afstand

Hermed er vores planer og bekymringer fremlagt til offentligt skue...

Med venlig hilsen

FIF Hillerød Orientering

Henrik Poulsen (mål/beregning ved Natcup 2. AFD)

PS:
FIF Hillerød Orientering er allerede gæstebanelægger ved Coronacup 2. bølge, så vil du ud i mørke (eller dagslys) så brug det gode tilbud på https://www.facebook.com/groups/2570742409867123

Dit navn/alias: * 
Din e-mailadresse:  

Bemærk venligst, at alle indlæg logges, hvilket vil sige at webmaster ved hvem du er, selvom du vælger at optræde anonymt.

For at beskytte mod misbrug af denne side til f.eks SPAM er det nødvendigt at indtaste følgende kodeord præcist nedenfor: holleetite

Brug o-snakken med omtanke! Du opfordres selvfølgelig til at stå ved din mening ved at bruge dit rigtige navn når du skriver indlæg, men det er også tilladt at ytre sig uden at andre ved hvem man er. Her gælder de nomale regler for pli, for eksempel ingen ubegrundede personangreb. Indlæg skrevet i reklameøjemed toleres heller ikke. Læs i øvrigt vore Policy.