 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 | O-snakmenu |
|
 |
 |

Velkommen til O-snak !
På denne side skrives der om alt muligt, altså ikke kun orientering.
Er dit indlæg af mere saglig karakter opfordres du til at skrive dit indlæg på Forumet.
Skriv et indlæg
Mener du, at der er et indlæg som burde fjernes? Send en mail til 
- skriv hvilket indlæg det drejer sig om (dato og tid for indlægget) samt en grund til hvorfor du mener at indlægget skal fjernes.
|
 |
 |
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
 |
 |
 |
 | O-snakken |
|
 |
 |
De seneste 1 indlæg, i omvendt kronologisk rækkefølge: Filtreret til 'Sprintfan' (1 indlæg) | Navn: Sprintfan | Tid: 30.05.2026 17:46 | Er der nogen som ved om der arbejdes på at få gjort de gps spor mere præcise? Hvis det skal blive en mere seværdig tv sport for andre end o entusiaster, skal der styr på det. Softwaren eller tillægs softwaren burde jo kunne gætte sig frem til, hvor gps sporet retteligt burde ligge. Der burde være nogle it kyndige ofolk, der kunne hjælpe iof med dette. |
|
Skriv et indlæg Vis alle (uden filter)
|
 |
| |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|