Indhold

Forsiden
Forumet
O-snak
Software
Træningsdagbog

Om Orientering.dk
Kontakt os
Forummenu

Velkommen til Forum !

Her diskuteres orientering, på både godt og ondt. Alle indlæg har noget med orientering at gøre.
Indlæg uden orienterings-tilknytning er du velkommen at skrive under O-snak.

Start en ny tråd

Se alle tråde


Mener du, at der er et indlæg som burde fjernes? Send en mail til
- skriv hvilket indlæg det drejer sig om (dato og tid for indlægget) samt en grund til hvorfor du mener at indlægget skal fjernes.





Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
Forum
 
DOF & O-service
 
Preben Schmidt2004-03-19 11:28:39

Nyt fælles system
Med virkning fra 15. marts 2004 indgår kalender- og tilmeldingssystemet, O-service, og DOF’s medlemsdatabase samarbejde så der for overfor dig og din klub kun bliver et system.
Det betyder at alle de nødvendige medlemsoplysninger kun skal indtastes og vedligeholdes et sted.
Det er dig og din klub, der nu får det fulde ansvar for at oplysningerne kommer på plads og vedligeholdes. Når det er sket – bliver det meget lettere at være klub.
Når du er oprettet og tildelt password, kan du selv vedligeholde i de personlige oplysninger. Det gælder f.eks. briknummer, postadresse, telefon og E-mail.
O-service kan allerede nu en masse ting, men det bliver endnu bedre. Det gælder især når alle bruger systemet hver dag, og kvaliteten af data bliver bragt på plads løbende.
Vi har store planer om at udbygge O-service med nye funktioner til glæde for dig og din klub, men først gælder det om at få grundoplysningerne ført a jour.

Tidsfristen
Vi tror ikke det bliver lettere af at vente, og sætter derfor fristen til

torsdag den 1. april 2004 kl. 24.00.

Det er samtidig det tidspunkt DOF ifølge reglerne måler antallet af medlemmer til brug ved opkrævning af klubkontingent for 2004.
Er der ikke sket indberetninger, vil DOF vælge frit imellem data i O-service og i Sekretariatets medlemsdatabase, og udskrive kontingent ud fra de data der er mest fordelagtig for DOF.

Klarmelding
Når din klub har foretaget opdateringen vil vi gerne have en klarmelding fra dig. Det sker på en e-mail til Charlotte Bergmann på Sekretariatet. Adressen er kuvert dof (at) dk-orientering dot dk.
Blandt de 10 første klubber der melder klar trækker vi lod om 10 helt nye Silva postskærme.
Grib fat i din klubadministrator med det samme, det er nu vi rykker….

Har du konkrete ideer, forslag eller kritik til det mere tekniske henvises du til at bruge forum på O-service.

Her vil vi gerne have en debat om de overordenede retningsliner og den fremtidige strategi... Kom bare an, vi er åbne og glade, hvis du vil tage del i udviklingen af DOF & O-service....

Skriv et indlæg
Indlæg