Indhold

Forsiden
Forumet
O-snak
Software
Træningsdagbog

Om Orientering.dk
Kontakt os
O-snakmenu

Velkommen til O-snak !

På denne side skrives der om alt muligt, altså ikke kun orientering.
Er dit indlæg af mere saglig karakter opfordres du til at skrive dit indlæg på Forumet.

Skriv et indlæg

Søg i O-snak:



Mener du, at der er et indlæg som burde fjernes? Send en mail til
- skriv hvilket indlæg det drejer sig om (dato og tid for indlægget) samt en grund til hvorfor du mener at indlægget skal fjernes.




Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
O-snakken
 

 Skriv et indlæg


 Felter mærket med * skal angives.

Emne: * 
Besked: * 

  vis indlæg formatteret   |  (brug [] i stedet for <> til at formattere med HTML)

Du svarer på:
PS: Vi har snakket sammen om det før og jeg vil gerne redegøre for mine holdninger omkring forbundets blad og kommunikationspolitik én gang til. For mig at se skal O-Posten være et magasin, der udkommer cirka seks gange om året. Det skal være på glittet papir, så både billeder og især kort kommer til sin ret. Som det er i dag virker billederne grynede og at tyde et o-kort er håbløst. Bladet skal udover at lave baggrundsting fra elitens deltagelse sætte fokus på bredden ved at beskrive de tiltag og ideer, der er i klubberne. Men et forbundsblad skal også være kritisk og være med til at sætte dagsordenen i O-Danmark. For mig at se er det muligt at gøre inden for den budgetramme, der er i forbundet i dag. Hvis man flytter trykningen og distributionen til Østeuropa, som tidligere foreslået, vil man opnå en betragtelig besparelse på budgettet. De penge kunne bruges til at ansætte en kommunikationsmedarbejder, som står for AL kommunikation i forbundet (web, pressemeddelelser, forbundsblad, medietræning, pressekontakt mv.). Alt dette skulle det være muligt at klare med en halvtidsstilling. Samtidig vil man tage et stort arbejde fra en kommende sportschef, som også vil kunne ansættes på halv tid. Det er min påstand, at ansættelsen af en kommunikationsmedarbejder på længere sigt vil være udgiftsneutral. Vedkommende vil skabe mere synlighed omkring sporten både i nationale og lokale medier og på den måde vil vi gøre flere opmærksom på vores eksistens og kvaliteter og få flere medlemmer. Det kan også tænkes, at der måske falder lidt ekstra sponsorkroner af til forbundet, hvis kommunikationsdelen bliver varetaget fornuftigt!

Dit navn/alias: * 
Din e-mailadresse:  

Bemærk venligst, at alle indlæg logges, hvilket vil sige at webmaster ved hvem du er, selvom du vælger at optræde anonymt.

For at beskytte mod misbrug af denne side til f.eks SPAM er det nødvendigt at indtaste følgende kodeord præcist nedenfor: pudduasote

Brug o-snakken med omtanke! Du opfordres selvfølgelig til at stå ved din mening ved at bruge dit rigtige navn når du skriver indlæg, men det er også tilladt at ytre sig uden at andre ved hvem man er. Her gælder de nomale regler for pli, for eksempel ingen ubegrundede personangreb. Indlæg skrevet i reklameøjemed toleres heller ikke. Læs i øvrigt vore Policy.