|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
|
|
|
| Forum |
|
|
|
Banelægning | FEK | 2016-04-29 19:31:46 |
| Jeg overvejer at blive en god banelægger og gerne til et DM På et tidspunkt men jeg er i tvivl hvordan jeg bliver god nok Og vil gerne vide mere om Hvem skal jeg hive fat i og Jeg ved ikke hvordan at man bedst klarer opgaven bør Man starte med et mindre stævne først? |
Skriv et indlæg |
Du svarer på indlæg fra GertP (2016-05-05 11:21:33)"Nicolai har helt ret i sine betragtninger over udviklingen til at være en god banelægger. Det er desuden væsentligt at kunne og ville snakke baner og tanker om banelægningen med de, som har afviklet stævner. Men her er det vigtigt at stå på god fod med de, der har lavet baner, og attituden over for banelæggere er ikke ligegyldig. Der bliver nok ikke givet udtryk for ret mange tanker eller overvejelser, hvis en debat starter med en ophidset løber, der lige er kommet i mål efter et ikke vellykket løb, eller hvis der forinden er afleveret en sviner i f.eks. orientering.dk. Tag som udgangspunkt, at en banelægger har gjort sit bedste ud fra de betingelser og muligheder, der er, og lyt så til, hvad godt der er kommet ud af den konstellation. " AnnullerIndlæg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|