|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
|
|
|
| Forum |
|
|
|
GPS | Jakob | 2007-05-06 15:05:57 |
| Hej Er der nogen, der bruger eller har kendskab til håndledsGPS til analyse af vejvalg vha Google Earth? Mvh Jakob |
Skriv et indlæg |
Du svarer på indlæg fra Jakob (2007-05-17 20:28:33)
"Hej Peter og Flemming. Tak for info. Jeg spurgte, fordi jeg selv er begyndt at lege med det - og nu også sælger et nyt GPS ur, med SirfstarIII chipsettet. Desværre er uret så nyt, at hverken sporttracks eller Laniesoftware har enheden på listen over kompatible GPS'er. Jeg håber på, at det kommer. Ved I om der findes øvrige programmer, der ligner? Uret kommer med sin egen software, hvor der er en knap, der overfører den trackede rute direkte til enten google maps eller google earth. Det fremstiller også et grafisk billede af puls/tid, elevation/tid fart/tid. men på en ikke så informativ måde. Det kunne være fedt feks. også at kunne se stræktider sammenholdt med puls, elevation og fart ift. vejvalgene. Jeg bruger iøvrigt selv image overlay funktionen på Google earth til at se ruten tracket direkte på mit indscannede O-kort. Det virker rigtig godt." AnnullerIndlæg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|