Du svarer på indlæg fra Lars V (2001-11-28 09:29:28)" Jeg synes, at diskussionen om DOF's synlighed og vores presseformidling er MEGET central i diskussionen om orienteringssportens fremtid i Danmark.
Det er jo fuldstændig korrekt, at DOF's service overfor medierne stort set har været ikke-eksisterende i en længere periode - og det er fuldstændigt uholdbart.
Det er også rigtigt, at DOF's hjemmesides nyhedsformidling er blevet kedelig og uinspireret efter at Søren M stoppede.
Jeg synes nu ikke at man kan klandre webmasteren for det, da det er DOF og ikke webmasteren, som er ansvarlig for hjemmesidens indhold og de manglende informationer.
Jeg er fuldstændig enig med Jacob i at der virkelig skal ske noget på dette område. Jeg håber virkelig at det oplæg, som HB fremlagde på Østkredsens klubmøde fornyligt bliver gennemført, da det netop indeholder en række af de nødvendige elementer. Ifølge dette bliver der en ansat i DOF, som får det direkte ansvar for formidlingen til presse (sportschefen) og der er også en række andre tiltag til en modernisering af DOF - det er meget positivt, FOR DER SKAL NYTÆNKNING TIL!!!!!!!!
F.eks. var tidligere tiders "on-line" rapportager fra VM og andre store konkurrencer, som bl.a. Søren M kørte sammen med den gamle redaktør både godt og interessant.
Jeg kan så kun meget kraftigt opfordre DOF til at indlede et samarbejde med
orientering.dk og de folk der står bag den. Det kunne være logisk at lade dem køre nyhederne for DOF. Jeg kunne også ønske at O-postens redaktør havde en mere udfarende rolle i denne sammenhæng.
Det drejer sig også om at have en levende hjemmeside, som er inspirerende for de unge at følge med på - og i dag er DOF's hjemmeside for kedelig selv for de halvgamle som f.eks. mig. "