|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
|
|
|
| Forum |
|
|
|
Online tilmeldingssystem | Carsten Stenberg | 2001-11-13 19:38:35 |
| Dette emne er oprettet for at vejrer stemningen for, og evt etablerer et samarbejde omkring tilmelding på internettet, i den form man kan blive enige. Det ville være optimalt, hvis den enkelt løber selv kunne tilmelde sig det enkelte arrangement, og alt derefter kunne overføres til arrangørens løbsprogram, uden det nødvendigt at foretage manuelle indtastning/rettelser. Den "forgyldte" løsning kunne være en landsdækkende databaser, hvor alle aktive løbere kunne logge sig ind. Klubkasseren kunne trække oplysninger for egne medlemmer om startafgifter der skulle betales til arrangører, og sende opkrævning til løbere. Løbsarrangører kunne før løbet oploade klasse/bane-oplysninger, startafgifter mm , og downloade tilmeldinger i filer til overførsel til løbsprogram. Men systemet kunne også "blot" være klub- og kredsbaseret, det væsentlige er om der ville en rimelig opbakning fra såvel arrangører, klubber og løbere ???? |
Skriv et indlæg |
Du svarer på indlæg fra Carsten S. (2001-11-17 13:14:59)" Da vi forhåbentlig gerne skulle komme videre selvom et landsdækkende system kan have lange udsigter, vil jeg gerne lægge ud med et samarbejde omkring sourcekode ! Jeg er ved at etablerer et medlemssystem til Lillerød, der bl.a. indbefatter tilmeldinger til løb, og hvis der er andre som arbejder med lignende kunne vi lave et sted med kode-eksempler til fri benyttelse. Jeg lægger gerne websted til, eller måske Orientering.dk kunne overtales :-) Et eksempel kunne f.eks. være kode til at lave en dropdown med klassevalg, indlæst fra en datafil. Det lyder måske banalt, men derfor er ikke grund til vi alle skal bruge tid på det :-) " AnnullerIndlæg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|