Du svarer på indlæg fra Madsen (2001-10-07 18:52:46)"Hepper træningsnørder !
En glad træning er det her...en opfordring til alle der er skadet til at deltage i alternativ træningskonk.
Her lidt rekorder at tygge på:
Løb i vand: 3.07 (morten Fenger Grøn)Jeg slår den inden 1/1
Kondicyklen: 2.30 (igen MFG)
En helt ny gren: Tecno Gym kondi cyklen (den de fleste motionscentre har- programmer cyklen til 24 min's "bakke program" - level 9 (ud af 12) - fyr den så af ! Jeg har rekorden - den eneste indtil nu - på 11,7 km. - god fornøjelse.
Evt. andre rekorder:
romaskinen - stepmaskinen - bænkpres (Søren Bøgevig har tyndarmsoringteringsløberrekorden)......
Håber i tør tage udfordringen op og træne løs ! Der findes ingen dårlige undskyldninger til at komme igang. Intern o-løber konk. i Squash starter her i vinteren i Kbh. området - hvem er med: tilmeldning til
didmad (at) wanadoo dot dk Der bliver en kjøwenhauner kreds - evt. en Pan / Århus kreds - hvis de tør (læs tøsedrenge) - godt nok fik de nogle guldmedaljer til DM stafet (læs heldige !!) - men hvad kan de i de mere prestigefyldte konk. former.(læs Mads..skuline) Det er ofte set at de gemmer sig på Silistria - ikke tør begive sig andre steder hen end ud i skoven.......Kan det passe...
Håber i tager udfordringen op !
De bedste hilsner
Endnu en glad eliteløber....
Mads"