|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
|
|
|
| Forum |
|
|
|
Træning | Preben Schmidt | 2001-10-05 14:14:34 |
| Hvorfor lyder eliteløbere altid så sure ??? Bemærk jeg siger ikke I er sure, men bare at vi næsten altid skal vide, hvad I ikke synes om eller gider være med til .. Jeg ved det er en dybtfølt og stærk kærlighed til vores idræt, der driver Jer men ..... Kunne I ikke en stund være konstruktive og komme med nogle gode varme, skønne og livsbekræftende ideer til lidt træning. Her har I alle en ide til at give et kendeligt træningsløb lidt fart og udfordring. ............ - Find en makker, der er dig jævnbyrdig - Tegn banen ind på et O-kortet. - Start samtidig - - Den en viser vej og anden følger efter, - Den en klipper 1. post og forsætter mod post 2. - han læser samtidig fremad på kortet. - Uden varsel og kaster han kortet fra sig .... - et sted, hvor makkeren mindst venter det. - Videre går det som kortmindeløb, - mens makkeren skal samle kortet op og læse sig ind - Næste kortskifte finder sted mellem post 2 og 3...... Fuld fart på - bare pres hinanden. Et kendeligt træningsløb fik lidt indhold - og I sparede endda en kortafgift. ................ Jeg har kastet mit kort og er på vej mod næste post ... Griber du det ????? - Din ide ? |
Skriv et indlæg |
Du svarer på indlæg fra Kent Kragh-Hansen (2002-03-07 09:41:47)
" Jeg synes, at forum´et er "gået lidt dødt" her på det seneste ...... og så finder jeg en løs ende ! Morten !!(eller en af de andre eliteløbere) du skylder Bruno en opfølgning, jeg er sikker på, at andre deler Bruno´s ønske - jeg kan huske engang i urtiden, hvor jeg fik en tilsvarende opfordring til at skrive et indlæg i Horsens OK`s klubblad ... så interessen er der. Hvad med at fortælle, hvorfor klubberne ikke ser eliteløberne så meget til træningsløb, almindelige B-løb mm. Hvad går I og laver ?? Eller hvad med et lille letforståeligt indlæg om træningsprincipper for almindelige folk - her tænker jeg på fysisk træning, men et lille indlæg om o-teknik er da også på sin plads. " AnnullerIndlæg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|