|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orienteering, map, compass, running, outdoor, fitness, cross-country skiing, mountainbike, mtb, orientering, kort, kompas, løb
|
|
|
|
| Forum |
|
|
|
DOF's udviklingsgruppe | Preben Schmidt | 2004-03-19 12:16:17 |
| Vil du være med? HB er tæt på at have udviklingsgruppen endelig klar. Navnene kommer på nettet, når alle har givet endeligt og bindende tilsagn. Til 1. samling den 29. marts 2004 har udviklingsgruppen fået hjemmearbejde. Det lyser sådan: "Stikord Vi har sammenstillet en række stikord, • Stævner & træf • Mesterskaber & divisionsturneringen • Arrangementer & materiel • Fast ejendom & lokaler • O-service & løbs IT • Voksne & klubber • Bredde & familier • Rekruttering & fastholdelse • Børn & unge • Lejre & kurser • Skoler & fritidsordninger • Kraftcentre & talentkraftcentre • Elite & Team Danmark • Træning & o-teknik • MTB & Adventure • Motion & folkesundhed • Korttegning & salg • Økonomi & sponsorer • Skov & friluftsliv • PR & kommunikation • Hjemmesider & blade • Uddannelse & opdatering • Håndbøger & web-databaser • Udvikling & rådgivning • Administration & service • Love, regler & vedtagelser • Myndigheder & skovorganisationer • DIF & Friluftsrådet • IOF & NORD • Det vi har overset… Prøv hjemmefra at overveje, om der efter din mening mangler noget væsentligt? Vælg derefter 5 områder som du vil sætte ord, ideer, erfaringer, billeder eller synspunkter på. Gerne subjektive, men også gerne underbyggede med fakta – eller ideer til hvordan vi fremskaffer fakta. Du har max. 10 min. til din præsentation af dig selv og de valgte stikord." Du kan jo også stille dig selv opgaven, men du må max. bruge 100 ord til hvert emne du sætter ord på. Kom bare frem vi skal have ikke bare brainstorming, men brainorkaning. Husk tanker er TAX FREE, altså fritaget for løbsafgift.... |
Skriv et indlæg |
Du svarer på indlæg fra JanO (2004-06-22 13:00:09)
" Allerførst må jeg tilslutte mig koret af "rosere" - rigtigt godt indlæg Mads. Og så forsætter jeg med at "rygklappe" - jeg kan ikke andet end at give Morten ret. Måske skal vi ikke altid promovere sporten som en "familie"-sport - men det er svært for børn der starter op i o-miljøet at fortælle deres familie/forældre hvad det egentligt er de foretager sig. Det er jo ikke det samme som skattejagt/opgaveløb som de fleste kender til. Det er derfor vigtig at få tag i forældrene til begyndere så disse også få et "ejerskab" i deres børns løb. Kan vi så aktivere forældrene til at forestå simple opgaver i den forbindelse er det jo bare et ekstra plus. Det skal være lige så enkelt at gå til o-løb som ungdomsløber som til fodbold - fuldstændigt rigtigt, men det skal ikke være så uforpligigende som at gå i svømmehal. Jeg har en tro på at det sociale i en ungdomsgruppe og det at kunne dele oplevelsen - i vores tilfælde i skoven - med andre er en meget væsentlig del af det at dyrke en idræt. Så et hop fra helikopteren til det jordnære. PS: Deltager gerne i et videre arbejde. " AnnullerIndlæg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|